نحوه توزیع دارایی های خود را از تیم سرمایه گذاری فوتبال لیورپول یاد خواهید گرفت: سه بخش باید خزانه شما را تشکیل دهند.

  • اولا، با بودجه اضطراری و هزینه های زندگی از شش ماه تا یک سال شروع کنید. پول خود را در یک صندوق بازار پول، تقاضا، مدت یا بانک سرمایه گذاری کنید.
  • دومین:پس انداز، هزینه های زندگی بین سه تا پنج سال، سپرده ثابت، بدهی ملی و بیمه بازنشستگی خصوصی. باید بدون پاداش تضمین شود، فقط چیزهای بیشتر یا کمتر.
  • سوم:پول نقد اضافی، پول نقدی که در پنج تا ده سال گذشته استفاده نشده است. فقط از این پول نقد می توان برای سرمایه گذاری در سهام، صندوق، املاک و یا راه اندازی یک تجارت با دوستان استفاده کرد. برای انجام این نوع سرمایه گذاری نیاز به دانش بازار سهام است.

بازار سهام از نظر صعود و نزول به روش‌های مشابهی حرکت می‌کند. سه سوالی که قبل از سرمایه گذاری در سهام باید در نظر گرفت عبارتند از: اول خانه و بیمه من چطور؟ دوم اینکه الان به پول نقد دسترسی دارم؟ سوم اینکه آیا از نظر روحی و جسمی آماده هستم؟

تخصیص دارایی چگونه کار می کند؟

در نتیجه نوسانات اخیر بازار، شاخص ها به بالاترین حد خود رسیدند. آیا این به این معنی است که می توانید روی هر دارایی مربوطه شرط بندی کنید؟ خیر، باید به تخصیص محتاطانه دارایی پایبند بود. برای به حداکثر رساندن سود، تخصیص دارایی شامل سرمایه گذاری در انواع مختلف طبقات و گروه های دارایی، از جمله پول نقد، صندوق های طلا، صندوق های سرمایه گذاری متقابل بدهی، و صندوق های سرمایه گذاری مشترک است. این تصمیم بر اساس سرمایه گذار متفاوت خواهد بود. سن، اهداف، افق سرمایه گذاری و تحمل ریسک عوامل اصلی تعیین کننده هستند.

مزایای تخصیص دارایی صندوق سرمایه گذاری مشترک

  • زمان بندی بازار را ریشه کن می کند

چرخه های بازار دائما در حال تغییر هستند. بنابراین، زمان‌بندی ورود و خروج سرمایه‌گذار با نظارت بر عملکرد فردی طبقه‌بندی‌های مختلف، استرس‌زا و چالش‌برانگیز است. یک رویکرد منضبط در ساخت سرمایه گذاری فوتبال LFCبا سرمایه گذاری در صندوق های مشترک با تخصیص دارایی مناسب، که استراتژی مخاطره آمیز زمان بندی بازار را ریشه کن می کند، القا می شود.

  • حل و فصل مسائل نقدینگی

ترکیب مناسب دارایی ها این اطمینان را ایجاد می کند که سرمایه گذاران می توانند نیازهای نقدینگی خود را در صورت بروز و ظهور برآورده کنند. برخی از سرمایه‌گذاری‌ها یک دوره قفل دارند که دسترسی به پول را در مواقع ضروری دشوار می‌کند. با این حال، سرمایه گذاران می توانند به راحتی سایر وجوه را با تخصیص دارایی نقد کنند.

  • حداکثر سود

زمانی که یک طبقه دارایی ضعیف عمل می کند، تنوع پرتفوی فرصتی برای کسب بازده از سایر دارایی ها فراهم می کند. عملکرد هر دسته دارایی در طول زمان متفاوت است. به همین دلیل، انتخاب انواع دسته‌های صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، مانند سرمایه‌گذاری کلان، سبک ارزشی، و موارد دیگر، برای تخصیص مؤثر پول، حتی در یک طبقه، بسیار مهم است.

  • ریسک با تنوع کاهش می یابد

یک هولدینگ متنوع برای کاهش ریسک سرمایه گذاری آشکار می شود زیرا طبقات مختلف دارایی به روش های مختلف به نوسانات بازار واکنش نشان می دهند. پورتفولیویی از این نوع شامل دارایی های ریسکی و ایمن است. با سرمایه گذاری در بیش از یک طبقه دارایی، ریسک از دست دادن پول کاهش می یابد.

افکار قطعی:

زمانی که اهداف، ظرفیت ریسک و افق زمانی یک سرمایه‌گذار با تخصیص دارایی‌های آن‌ها مطابقت داشته باشد، بهتر می‌تواند تصمیمات سرمایه‌گذاری منظمی اتخاذ کند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مناسب را انتخاب کند. تیم سرمایه گذاری لیورپول بهترین راهنمای تخصیص دارایی را ارائه می دهد!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *